Catching up

Har spenderat en del tid med Pedro vilket är helt fantastiskt, en mycket mycket bra vän är återfunnen och planer om framtiden har börjat sättas i verket på riktigt. Får se om det lyckas men det är värt ett försök.
Lite bilder från de senaste veckorna:




I onsdags var jag på São Nicolau, en av Kap Verdes 10 öar:


Så här ser det ut där jag bor (min lägenhet är den högst upp till höger) och de här små krabaterna bor i vår trädgård:


Semestern håller på att bokas för fullt just nu. 20 februari åker vi på kryssning en vecka. 22 kommer vi till Madeira för en hel dag! 26 kommer vi till Teneriffa och stannar för ett par dagar, hur länge vet vi i nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Bella!



Vi har flyg hem från LPA på fredagar, som den 26 feb t.ex. Då är ju ni på TFS! Vi flyger LPA och passiv över till TFS den 27 feb, på lördagen. När Du vet hur länge Ni stannar på TFS kan Du väl ge mig en vink så att jag kan requesta. Annars är allt på topp och det verkar vara bra med Dig oxå?

Hälsa Suvi så mycket.



Stora Bamsekramar/ Pappa och Ann

2009-12-11 @ 15:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback