Dags att skaffa Skype



Kära vänner, familj å övriga intressenter. När jag flyttar till Cabo Verde så går det inte längre att nå mig på min svenska mobil. Det har varit en lyxservice att jobba inom EU men nu när jag flyttar till U-landet kostar det 33,95 svenska kronor per minut!!!
Skype blev genast ett mycket mer lockande alternativ så skaffa de och använd det för att ringa mig! Nu hoppas jag bara på att jag har internet hemma på Kap Verde me =)
Men oavsett så kommer jag att stänga av min svenska mobil i samma stund som jag lämnar arlanda.

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Skype fixat.

2009-09-01 @ 20:21:20
Postat av: Matilda

Bells :) adda mihg på skype emmamatildaolsson .. ha det bäst. Puss

2009-10-01 @ 16:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback