På Mallorca

Jahapp, så var man då på Mallorca för att tillbringa sommaren. Bor hur fint som helst i en riktigt fräsh lägenhet vid hamnen som jag delar med Annika och Benidicte. Benny var jag med på Teneriffa så henne känner jag sen tidigare och Annika studdar jag med vilket gör att vi hinner lära känna varandra riktigt bra. Mikket bra början.
Tack å lov har jag kunnat tillbringa en hel del tid med Suvi sen jag kom. Frågan är bara hur länge vi kommer att orka pendla, det är fan ett projekt att ta sig mellan Palma å Alcudia. Hoppas på att kunna få flytta ner till Palma så fort som bara möjligt. Har dock inte några större förhoppningar om den närmaste tiden =( Jaja, vi får väl se hur det går där.
Som vanligt med destinationsbyte är det sjukt mycket att göra så här i början så vill ni mig något, ring! Internet är inte direkt första prioritet. Jag sover hellre när jag väl kan, å inte blir det mycket av den varan heller.

Ja just det, på lördag kommer Niklas från Sats (å en massa andra me) för ett par dagar. De kommer att bo ganska så nära där jag bor så jag ser verkligen fram emot en öl där =) Tack Angelica! =)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Carina

Skönt att du har det bra :) Hälsa Suvi :)

Postat av: Carina

Skönt att du har det bra :) Hälsa Suvi :)

2009-04-22 @ 15:39:12
URL: http://starina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback