Det tar sig...

10 dagar utan cigaretter!
Det går upp å ner med humöret och röksuget, ibland är det ett rent helvete. Jag är svullen i hela kroppen, trött hela tiden och klimakteriesvettningar. Men jag har inte rökt!!!
Mycket tack vare min kära flickvän, hon är ett stort stöd även fast hon befinner sig på Mallorca. Eller kanske är det "tack vare"... Hon behöver ju inte stå ut med mig hela tiden just nu =)

Träffade pappa igår me. Middag och Soundchaser på In&Out. Riktigt nice!
Alltid kul att träffa pappa =) Soundchaser ska spela på Sweden Rock festival i sommar och kommer att göra ett par gig i sthlm me så håll ögen och öron öppna mina kära sthlmsvänner. Detta är ett band ni INTE får missa!

Ses om en vecka!


Kommentarer
Postat av: Carina

Jag ska LÄTT gå om de kommer till Stockholm :) Vilken dag ska vi hitta på något när du är hemma?

Postat av: Mamsing

Du är en sjutusan till tjej.....

2009-04-07 @ 20:40:12
Postat av: mady

hej bus, har ingen voip, har endast ett portunummer: +351966171793. nu måste du ringa för nu blev jag jävligt nyfiken :) puess!

2009-04-08 @ 07:50:16
URL: http://www.madeirafinest.blogspot.com
Postat av: Emelie

Sweden Rock det är ju i mina trakter :P men ingen som vill gå med mig!!! Hoppas allt är bra med dig! Det verkar verkligen så :)! Skönt att komma hem och mellanlanda lite i Sverige? Ska till Lisabon i maj, längtar sååå mkt! Tänk om vi alla kunde åkt tillsammans! Ta hand om dig och Glad Påsk! Förresten, vad duktig du är med rökningen (bättre än mig...) Kramar Emelie

2009-04-09 @ 11:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback