Tack för en fantastisk vecka!!!

Tack alla för att ni gjorde min semester till en underbar vecka!
Tack framförallt Eliza som stod ut med mitt kaos och sällskap hela veckan. Har varit helt underbart att få umgås med er alla och att få vara hemma igen. Det blev inte många lugna stunder men en del promenader inne i stan vilket var riktigt nice. Å Petri lär väl aldrig glömma sin 30års fest... Inte många som är med om en bilolycka just den dagen... Men vi mår alla bra, lite inflamationer å stelhet men hela och glada, det är viktigast.
Samtidigt som det verkligen var den bästa veckan på länge så var det oxå den jobbigaste... För första gången på 18 månader känner jag att jag kanske skulle kunna flytta hem igen, och faktiskt trivas. Samtidigt gillar jag ju livet jag lever här och framför allt "mitt Lisboa". Men men, till vintern blir det inget iaf, det vore ju som att be om att bli deprimerad =)
I alla fulla fall, om inte så många veckor bär det av till Teneriffa. Väl där får jag fundera över hur och vad jag ska göra.

Återigen, tack för en fantastisk vecka!


Kommentarer
Postat av: lillasyster

Tack själv! Hoppas vi ses på Teneriffa i vinter.

Jäklar va bilen såg ut på dig lät det ju som ni bara hade smekt bilen framför!!!!Du e galen!

2008-09-04 @ 08:40:52
Postat av: mady

det är nånting med dej & krasha bilar eller? :P thailand

2008-09-16 @ 15:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback