Snart slut för denna gång

Med bara en vecka kvar i detta fantastiskt underbara land har jag en hel del att hinna med. Jag skrattar och har det helt fantastiskt samtidigt som tårarna dyker upp med jämna mellanrum. Just nu är det känslostormar i massor men jag njuter allt jag kan av den sista tiden. Om en vecka vid den här tiden står jag på flygplatsen i Sevilla påväg till mitt nya hem i de stora giganterna. Så hör ni ingenting de närmaste två veckorna, bli inte förvånade. Så mycket att göra å datorn blir inte direkt topprioriterad... Men mitt svenska nummer fungerar utmärkt att ringa till (kostar inte mer än till vilken svensk mobil som helst vet ni...) Å så fort jag skaffar nytt, spanskt nummer dyker det upp på Facebook (för er som inte har FB kommer sms såklart).

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Ha en sista uuuunderbar vecka. Kramisar

2008-09-25 @ 19:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback