Biljetten bokad



Precis kommit upp efter en fantastisk dag på stranden med Sancho. Snart dags att börja jobba igen innan jag möter upp honom efteråt.
Fast nu blir det sjukt jobbigt att träffa honom helt plötsligt. Nu när jag har biljetten i min hand så står det inte 15 oktober som det först var sagt (och som Sancho fortfarande tror) utan nu står det 1 oktober, vilket jag måste berätta ikväll. Så två veckor är det som återstår sen bär det av till Teneriffa och de stora giganterna =) Det ska iofs bli helt fantastiskt men det kommer att bli riktigt jobbigt att lämna honom. Jag säger som honom "They up there are playing with us big time".

Fast en underbar nyhet är att jag får en fantastik chef på Teneriffa. Rie, som jag jobbade med i Krabi blir min chef!!! Helt underbart!


Det enda jag önskar mig just nu är en vecka på Madeira. Saknar hestarna...


Kommentarer
Postat av: Mamsing

Grattis till din nygamla boss!Och njut av dem dagar du är kvar i MG. Kram,kram...

2008-09-17 @ 11:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback