Vart stannar bollen...?

Ja, bollen rullar. Mycket mer än så är det fortfarande inte, därav mitt sällsynta bloggande just nu. Visst händer det saker, men mitt intresse lyckas lixom inte vakna riktigt. Mycket beror på den stora bristen på rutiner här. (Ni vet hur jag blir i huvudet utan rutiner...) Å mycket beror på att jag inte ens får boka någon semester ännu!
Vill ha semester i januari (lagom tid) men måste boka snarast om biljetterna inte ska bli för dyra (men för tidigt...) *ORKA*

Dock har jag nu fått sällskap i lägenheten =)
En görgo tjej från Danmark, lille Helle, som jag ska bo med denna säsong. Underbart med sällskap!


Nope, jobbet kallar


Kommentarer
Postat av: Carina

Bollen stannar i... Blundar och koncentrerar sig Tatatatam STOCKHOLM :D Puss & Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback