Idag är saknaden stor



Idag saknar jag verkligen Portugal!
Eller det gör jag hela tiden, helt sinnes faktiskt. Precis som jag fortfarande kan sakna ihjäl mig efter Madeira så har även fastlandet bitit sig fast. Ett stort svart hål i hjärtat som bara värker.

Det sjuka är att jag verkligen har det bra där jag är nu, helt underbart bra. Men saknaden efter Portugal är för stor...

Så stor att jag börjat kolla jobb på allvar. Det är verkligen inte det lättaste att få ett jobb i Portugal just nu, iaf inte ett man kan leva på men jag måste försöka. Så är det någon, vem som helst, som känner till ett jobb i Portugalien... snälla säg till!


Annars har jag en sjuk träningsvärk efter att ha vandrat i berg. Känner mig som om jag e 180år... minst!
Men tro att jag e stolt som klarade det minsann =)
Å igår var vi på Loro Parque
www.loroparque.com , riktigt kul att se delfiner, späckhuggare, tigrar å annat spännande. En riktigt bra dag.


Kommentarer
Postat av: Mamsing

Hej gullet. Är det Porgugalien eller kärleken som drar?? Tänk på att livet är en utmaning.Kramar på dig.

2008-10-09 @ 21:12:09
Postat av: Carina

Gumman, du kommer ha en toppen vinter och känner jag dig rätt så hittar du säkert någon där med ;)

Postat av: tessan

Ett jobb vet tessan =) hahaha, men jag fattar att de är fastlandet som drar.. saknar dig babe..pussis

2008-10-10 @ 14:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback