Äntligen mer tillgänglig!

Har skaffat internet hemma idag!
Helt fantastiskt bra =) Ledig som jag är så är det klart jag suttit inne med datorn istället för att ligga på taket å bli brun... Men men, det var jag värd =P

Jag har bestämt mig för att ge denna ö fram till månadsskiftet. Jag hoppas verkligen att jag ska börja trivas och tycka om det här stället. Det finns egentligen ingenting jag inte tycker om med att vara här, mer än att det inte är Portugal och  att jag saknar mina vänner, både på fastlandet å på Madeira. Pratade faktiskt med Francisco en lång stund idag, det var länge sen vi hördes nu vilket gjorde mig extra glad över att höra av honom. Han kom med en del förslag som lockar ganska så bra faktiskt, så Tessan... Kanske får du göra slag i saken med jobb iaf...

Men som sagt, innan jag börjar leta jobb å ha mig i Portugalien så ska jag ge denna ö en ärlig chans. Förnuftet säger ju att jag ska stanna. Då har jag sex månader på mig att fixa till det jag vill å plugga lite mer i lugn å ro.

Nä nu verkar det som om jag måste upp på taket å hålla i mina solstolar... Det började plötsligt att blåsa storm =/

Sara: We will make some news when you arrive ;-) I'll come down to you and party. Just take my number in FB and call when you arrived.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback