Viva Nordica

Igår åkte jag, Rie, Helle och Jessica in till BV i Las Americas å såg showen Viva Nordica. Helt fantastiskt att se den igen och framför allt att får träffa alla bejbsen jag jobbade med i Portugalien. En riktigt välbehövlig dos =)

På dagen var vi i teamet ute och upptäckte lite mer av den här ön. Även det mikket trevligt.

Det rullar på bra här. Trivs otroligt bra men med risk för att tjata... Ja, ni vet redan =)
Väntar fortfarande på att få boka semester och att få söka kursen. Hoppas på att det händer snart.
Avundas Ems som har semester nu. Kom du iväg till Portugalien Ems?
M&M: när i januari åker ni ner?
Pappa: vilken flight kommer du med på tisdag? Det verkarsom att jag kan få komma ut å krama på dig =)

Nu är det dags för transferdag å ikväll ska jag hämta upp vår sista kollega å sen är vi fulltaliga i teamet. Mikket nice!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Bella!

Vi fluger ner till Portugal den 6 januari om allt går som vi hoppas. Vi flyger med Tap och hoppas att de överlever krisen även nästa år- Hemresan blir redan den 6 mars. Vi behöver nog några dar för att fixa en "kvart" till dig. Vi tror att vår värdinna har något kyffe över till dig. Vi ser fram mot att få träffa dig igen. Hälsa pappa Kenneth och ha det så bra till vi hörs. Notera mitt telefonnummer 0708-361220 Kram M

2008-11-02 @ 16:37:52
Postat av: Ems?

jag gillar de smeknamnet haha, jag har det bast har =)

2008-11-09 @ 00:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback