Hej då, igen

Så var det då dax att åka tillbaka till fastlandet igen. Något jag verkligen ser fram emot, tro inget annat. Men det känns verkligen sjukt att åka igen, veckan har gått så otroligt fort å jag har ännu inte hunnit med riktigt allt jag ville och heller inte fått krama på alla jag ville. Men men, jag kommer ju tillbaka... Det säger ju alltid Francisco. Å e han så säker så blir det väl så =)
Gårdagen avslutades med middag med Madde å Maria å ett besök hos Atte å Asse i Barreiros, mina gamla kvarter. Nu åker jag strax till flygplatsen. Tack alla för den här veckan! Kommer sakna er (igen)!

image461

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hör av dej Bella Donna

Har pratat med Aladdin om en önskan att du kommer hem till EuroPride å volontärar i mitt gäng. Går min önskan i uppfyllelse?

Kramis

2008-05-27 @ 12:57:46
Postat av: Ingela

Tjoo!
Jo jag e kvar på Irland faktiskt. Å hade just hit mamma på besök så det var livat värre ;o)
Hur e de själv då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback