Utflykten

Utflykten gick hur bra som helst!
Denna vecka ska jag ha den igen + att vi borjat med en ny utflykt som jag oxa ska ha. Det ar den som jag och Lis var pa forra sondagen. (och ja... bilder kommer... vet att jag e seg pa det)

Alskar era kommentarer saaa mycket!!!
Betyder massor att fa, verkligen!!!

Langtar verkligen efter portugal nu. Har fatt ett preliminart datum men det skulle bara innebara ett fatal timmar i sthlm sa jag har bett om en natt till. Definivt svar borde komma under veckan och sa fort jag vet sa ska ni fa veta.
Maste till flygplatsen nu (for att gora er lite glada kan jag meddela att det just nu osregnar ute och sa har gjort mesta tiden de senaste tva veckorna).

Ta hand om er alla sa hors vi snart!

Kommentarer
Postat av: Carina

I värsta fall får jag ta Sockenplans Thai med mig till Arlanda då :) Haha

Postat av: Mamsing

Klart att utflykten gick bra.Du är ju stjärna på det där med utflykter!! Lycka till med resten.
Älskar dig!

2008-03-10 @ 19:14:49
Postat av: tessan

Grattis på födelsedagen gumman... love you..pusss

2008-03-11 @ 21:37:58
Postat av: Matilda

Kul att läsa att du har det bra gumman. Avundsjuk är jag att du får vara i värmen medan jag sitter här framför en dator och har tråkigt :)
ha det bäst Gumman. Puss

2008-03-14 @ 13:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback