Utflykt

Pa fredag ska jag ha min forsta utflykt. Ska bli kul men lite skrammande att hinna lara mig allt till dess. Mycket att plugga. Skulle aldrig klara det utan underbara Tanja som alltid finns dar!
Annars hander det inte mycket nytt. Langtar mest till Portugal och narmare mina bejbs pa Madeira. Shit va jag saknar er!

Jo just det, jag och Lis var pa Sunset Cruise igar. Sa sjukt mysigt!
Det ar en av de basta utflykterna har, latt.
Tack Lis for en toppendag!

(bilder kommer som vanligt nar jag val far ner datorn till internetcafet...)

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej gumman!
Det är inte vår Tove som skrivit. Någon annan Towe, med dubbel W ...
Konstigt att hon inte sagt något om Thailand till oss...?
Puss Ann
Är Du Min dotter som ska bli med bostadsrätt! Va kul! Hoppas Du har det bäst trots myggen! Hur har det gått med mobilen till flickan på Ving!
Puss Pappa

2008-03-05 @ 19:24:52
Postat av: Carina

Jag längtar till den där ynka dagen du kommer till Stockholm. Hello Sockenplan och du skulle bara våga låta bli :P Haha

Postat av: Maria

Bella min vän mitt lilla plommon mitt sockerbär!!!
Vill att du ska komma hit nu, å gå på Copa Cabana me oss å dricka varannan vatten å dreggla över dom stackars pojkarna i baren!!! :D Å ringa å väcka mig på söndagarna å ha repetion om allt som hänt, inte hänt, vem som gjort vad och vem inte inte gjort vad... Wiwiwi de var tider de!!! =) Saknar dig... Pussen å Kramen

2008-03-06 @ 21:54:17
Postat av: Lis

Ja sunset cruise ar en riktig hojdare!! Tack sjalv Isabelle!!!! Jag ar sa glad att du gjorde mig sallskap och stolt over dig!! Jag tror att du kommer att gora den annu battre nu nar du skall guida den ocksa! Kram, Lis

2008-03-07 @ 14:29:32
Postat av: Emlan Färman

Bella! Hoppas allt är bra med dig! Snart närmar du dig Portugal, som för övrigt saknar dig också. Jag satt och tänkte när vi hyrde "stuga" (kändes mest som stenhuset i den där sagan om tre grisar) i Seixal (sexal kanske - oooobrigada!!) Haha! Ta hand om dig och ha en super thailändsk helg!

2008-03-07 @ 18:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback