Krock

Finns det ingen bergochdalbana far man skapa sig en egen...
Kramades lite val mycket med en lyktstolpe i ett dike imorse... Holl pa att bli pakord snett bakifran och instinkten sa mig att vaja, vilket jag gjorde. Resultatet blev att bilen fick sladd, borjade spinna och ca 100 meter senare stannade bilen med mig i ett dike efter att ha tagit med sig en lyktstolpe. Sager ju att thailandare kor som idioter!
Sjalv kom jag undan med blotta forskrackelsen och mar bra nu.

Har hunnit med lite sen sist me. Kick Down med konkurenterna; spannande och riktigt underhallande kvall. Har oxa varit pa korvtavling pa var danska resturang. Den som at flest korvar pa 12 minuter vann. Jag fick i mig 4 och en halv vilket var 2 mindre an den som vann men jag tyckte det var bra iaf. A jag lovar att det kommer att droja innan jag ater korv med brod igen!

Nu ska jag hem a vila lite igen. Aterkommer med bilder senare (i vanlig ordning) =)
Puss pa er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej gumman, saknar dig, men det vet du väl. Antar att vi inte kommer att ses då du är i sverige men vore roligt att höras på något sett. Vad har du för nummer så att jag kan messa, eller har du ip-telefoni nu??

maila gärna mig, [email protected]

2008-03-26 @ 21:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback