Aldrig mer en nål på min kropp!



Ok att det gör ont att tattuera sig, alla ni som känner mig vet hur pjoskig jag är med nålar, men ändå så trillskas jag med dessa tattueringar. Jag vet ju hur fint det blir efteråt och hur mycket jag älskar mina "smycken".
I lördags skulle jag göra det motiv jag velat göra i flera år. Äntligen skulle motivet på bröstet bli klart. När jag efter bara två minuter svimmat och grät floder trodde jag att jag aldrig skulle lyckas avsluta det utan få leva med något halvfärdigt istället. HELVETE va ont det gjorde, säger jag bara. När halva var klar visade tattueraren sitt bröst och visade upp en halvfärdig tattuering. Han förklarade att den inte gjorts klar eftersom han tyckte det gjorde för ont... Tack för att du säger det nu när min e halvfärdig lixom...
Tillslut var det bara att bestämma sig och bita ihop och efter mycket om och men så blev den klar!
Å den är hur fin som helst =) Men jag lovar och svär på att aldrig i hela mitt liv göra om det. Det ändå som ska göras nu är att i framtiden fixa till mitt lilla flygplan som börjar flyta ihop och likna en sköldpadda men armen var inte lika hemsk, å den måste lixom snyggas till om ett par år men sen e det nog.

Om en vecka kommer mamma å om 8 veckor kommer jag hem å hälsar på =)

Var Albufeira och partade lite med Jeanette å Vasco i torsdags. Underbart att komma bort lite från Monte Gordo och vi hade det himlans mysigt. Lite småbilder:


Kommentarer
Postat av: Plastmamma

Den är verkligen vacker, ett smycke. Och nu känns smycket klart, avslutat. Okej? Elddop, typ. (Snälla, utstå ingen mer smärta förrän du ska föda barn ... om DU nu vill. Vi Vill!!! =D Ha, barnbarn alltså.) Pussssss

2008-07-01 @ 21:24:24
Postat av: Fia

jisses. du är inte klok. när kommer du hem sa du? :P puss

Postat av: Charmiga Carina

Snyggt :D Koooooooom hem nu!!! Och stanna här! Puss

2008-07-02 @ 12:03:21
URL: http://starina.blogg.se/
Postat av: Mamsing

Måste erkänna att det var mycket snyggt.Hoppas du har "nålat" färdigt nu..... Vi ses på tisdag. Kramisar

2008-07-03 @ 08:33:05
Postat av: lillasyster

Du e gaaalen!!

Fint!

När kommer du hem? 9 Augusti?



Puss & Kram

2008-07-03 @ 15:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback