Länge sen

Ja herregud va länge sen jag skrev!
Datorfanskapet är fortfarande på lagning. Ska bli spännande att se om jag hinner få den innan jag åker. En snabb uppdatering:

Det är nu nytt år. Nyåret spenderades med Jannice och Eric i Karlskoga vilket var sinnes underbart!

Däremellan har det varit lite fester å sånt...

Jag har klarat av en reseledarskola med godkänt resultat och åker redan nu på lördag till Koh Lanta i Thailand!!!!!!!
Just wonderful!
Hela jag är just nu upp och ner för att att hinna med allt som ska hinnas med innan jag åker. Datorn å Visakortet får nog fraktas ned på annat vis i efterhand... Men men, ska bli sjukt kul iaf!

Ledsen över att jag inte han med Madeira förstås, saknar hestarna helt sinnes mycket!
Men nu ska det fokuseras på Thailand ett tag så får vi se vad sommaren bjuder på sen.

Återkommer när jag e på plats i värmen!
Massa kramar// "Blåskjortan" =)

Kommentarer
Postat av: tessan

hej sötis.. är sååå himla GLAD att du klarade det... miss you.. ha de helt underbart i värmen, sj ska man till kalla sverige på måndag =) synd att vi inte hinner träffas.. tänker på dig gumms.. puss

2008-01-17 @ 21:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback