Antligen framme!!!

Da var jag framme i Thailand!
Blev inte Koh Lanta som jag fatt info om utan jag hamnade i Krabi (Ao Nang). Riktigt bra har och kollegorna verkar va bra. En tjej till som e ny vilket jag tycker ar underbart sa vi har varandra att forvirra oss runt =)
Lagenheten ar jattemysig och stad och tvatt ingar, sa jag kan lata mig bra har me vad galler det hehe

Har redan varit ute och sett mig om. Foljde med den andra nya tjejen (som jag saklart inte ens minns namnet pa) over till Raily beach. Mycket vackert!

Nu ska jag shoppa kontantkort till mobilen och pack upp innan vi ska ut a ata.

Ha det gott alla och jag aterkommer sa snart jag kan med nummer och dyl.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Skönt att höra att du kommit fram. Lycka till!!

2008-01-20 @ 16:45:57
Postat av: Fiffli

Miiicket avundsjuk.. Grr.. Ja, men då har jag inte längre någon anledning till att INTE komma till thailand. Vi kanske ses när du minst anar det ;)
Puss babe, saknar dej.

2008-01-21 @ 00:07:04
Postat av: lilla syster

Va roligt! (jag hatar dig!!) Nej det gör jag inte!!
Vad får ni göra har du inte jobbat något ännu? åker du bara buss eller ska du ha utflyckter och greja också? PUSUSS

2008-01-21 @ 11:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback