Utekvall

Igar fyllde en av killarna har nere ar sa det blev en utekvall vi sent ska glomma. Borjade med en underbart god middag med Tiina, Anna Mari. Rie, Ani och Lis. Sen begav vi oss pa en liten barrund innan vi motte de andra pa KR Bar. Pa KR Bar blev somliga av oss inte langvariga, klockar var redan tva sa jag, Anno, Alice och Tanja (SB Masion team) drog till Luna bar for att dansa.
Pa Luna traffade jag Fia Frankes lillebror Kalle och Matte fran hasselby!!!!!
Helt sjukt kul att traffa dem bara sa dar. Vi fortsatte festa och jag kan saga att jag fortfarande inte har sovit trots att klockan har ar tva pa eftermiddagen. Tack och lov att jag ar ledig idag!

Annars ar det inte mycket nytt. Kor transfers (vilket jag gillar bast) och har service. Mycket jobb och valdigt lite ledig tid. Ber om ursakt igen for att jag inte hor av mig men det ar sjukt dyrt att ringa och jag lovar att svara pa mail sa fort jag bara hinner. Mitt Thainummer finns pa Facebook om det ar ngn som far for sig att ringa.

Fan Maria, det var ngt som jag verkligen skulle dedikera dig men idag funkar inte mitt huvud riktigt men jag lovar att det kommer.

Nu ska jag forsoka fa mig lite sol. Ma sa gott alla.
Massa karlek!

Kommentarer
Postat av: tessan

Massor med kärlek till dig också gumms!!Saknar dig till tusen... hoppas att vi ses snart... hur länge ska du va i thailand?? love you

2008-02-03 @ 15:49:01
Postat av: lilla syster

Fan va kul,och att Kalle va där!!
Stanna förgott så kommer jag och hälsar på...
Ska börja panta lite burkar på engång sen får jag skolka från jobbet...det suger ändå just nu!

Har hämtat din dator iaf så jag måste ju nästan åka till dig med den,eller!?

Älskar dig ,Puss

2008-02-04 @ 12:06:12
Postat av: Carina

Fan, fan, fan vad jag saknar dig just nu!!!! Händer så mycket som jag skulle vilja att du också kunde vara med om här hemma. Göran, Tobbe Niklas å alla hälsar så jättemycket :)

Postat av: Fia

Hej baby! Saknar dej! Har kommit hem till Sverige nu, men har redan kollat på biljetter till dig. Vill inte vara här, det är kallt. Usch. Panama var underbart. Vad hände med din voip? Puuuss

2008-02-07 @ 22:50:50
Postat av: Ingela

Hallå där!
Kul å höra från dig. Å jodå, Irland e bra men vädret suger dessvärre. Kan tänka mig att Thailand e liiite trevligare ;o)
Du trivs bra å så? Hur länge ska du stanna där?
/Ingela

2008-02-08 @ 16:42:35
URL: http://placeofingela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback