Kick on!

O herre jesus vilken kvall!
I tisdags sa jobbade vi snabbt pa morgonen innan vi satte oss i en minibuss och drog till Phuket hela teamet. Det var dax att mota alla fran Koh Lanta, Khao Lak, Patong och Kata/Karon teamen. Lite kort sa borjade vi med bowling, sen at vi middag och sen hamnade vi pa Bangla road... Helt galen kvall!
Mer detaljer kommer med bilderna.
Det galnaste av allt var att jag traffade Andres!
Sjukt underbart att fa traffa honom. Hur kul som helst, trots att jag nog var ganska sliten vid den tidpunkten han dok upp. Men kul var det. Ar ledig sondag mandag nu sa jag funderar pa att aka ner a halsa pa. Vi far val se.

Towe: far inte veta om vintern forran i slutet av sommaren men lovar att du ska fa veta om jag kommer tillbaka. Hoppas du har det bra pa din resa!

Nu ska jag pa massage och sen ska jag sova medan folk ska ut... Man e fan inte 20 langre!
(inte ens tva veckor fran annu namre 30 daremot)


Puss pa er alla!

(drommer mig bort till madeira men familj a vanner i sverige far va med saklart, sa lange ni ar pa madeira) haha

Kommentarer
Postat av: tessan

madeira saknar dig också... förlåt att jag är såå dålig på att höra av mig, jag jobbar sent denna veckan och nästa vecka, så jag ska försöka ringa dig då.. Miss you girl.. ha de så bra i värmen.. Vi börjar också få lite värme nu på maderia (dock bara i veckan och inte på helgen såklart, för då regnar de och åskar) pusssis

2008-02-28 @ 19:50:25
Postat av: madish

jaaaa madeira är inte detsamma. tur du kommer iallafall till fastlandet snart :)

2008-02-29 @ 08:53:54
Postat av: lilla syster

Va roligt!!Kul att du traffade Andres..Hälsa om ni pratar igen...Ska bli roligt att se bilderna..Puss

2008-02-29 @ 12:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback