Gåta

Om tre personer beställer totalt tre buckets att dela på under en kväll. Dagen efter mår den ena prima, den andra ok och den tredje är överlycklig över att hon är ledig och kan stanna i sängen med sinnes baksmälla... Jag som trodde vi delade och drack lika mycket men uppenbarligen så misstog jag mig kraftigt... Sjukt att man kan ha så kul när det är val här och ingen får servera alkohol eller spela musik... Musiken blev vi utan men med alkohol och mycket folk roade vi oss kungligt.

Vankas teamfest i Phuket på tisdag, ska bli hur kul som helst. Å nästa vecka har jag fått ledigt söndag och måndag så då är planerna på att åka ner till Kata Noi å hälsa på Andres. Ser jag verkligen fram emot. Pratade med honom igår så det blir nog lokalbussen till Phuket å så hämtar han mig där. Men det är en vecka kvar så det hinner planeras sen.

Som det ut just nu så åker jag härifrån i mitten av april och antagligen kommer jag via sverige men bara för en eller två dagar. Så det blir att snabbt packa om väskan i Sköndal å sen hälsa på mamma, pappa å lillasyster. Någonstans att sova vore iofs bra det me, men det är långt kvar till dess. Nu vet ni lite hur det ser ut iaf.

Nu ska jag hem till min tv och dvd (eftersom datorn fortfarande inte funkar att se film på *morr*) och mysa med Alice.

Imorgon fyller Hugo år me, får inte glömma att messa.

Ta hand om er alla!
Älskar er!

Kommentarer
Postat av: Towe

Hej Bella! Vet du om du kommer att vara i Thailand i höst? För jag åker ner igen den 31/10 och landar i Phuket den 1/11. Hoppas det vi kanske kan ses då om du är i krokarna. Sköt om dig.

2008-02-24 @ 08:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback