Äntligen min dator!

Underbart stort tack till pappa och lillasyster som sett till att jag fått ner min dator. Äntligen!
Självklart funkar den inte iaf men ska se till att få dem att lösa det åt mig utan att skicka hem den igen för jag orkar inte (och säkert inte ni heller) men nu är det här med alla bilder på alla jag älskar och saknar helt sinnessjukt!
Å ja jag är där igen... Madeira i mitt hjärta! Saknar helt er sjukt mycket!
Självklart saknar jag familjen me men Sverige... Verkligen inte!

Eftersom jag nu fått datorn så slänger jag ut lite bilder från min första månad I Krabi. Japp, det har faktiskt gått en hel månad om bara två dagar!
Var i Penang i Malaysia måndag till onsdag den här veckan me för att ordna allt med arbetstillstånd och rätt visum. Riktigt ni måste jag säga och plånboken gillade verkligen inte shoppingen lika mycket som jag... Men fyra par nya skor blev det!
Ni som känner mig vet att nya skor inte är direkt det jag brukar gilla att shoppa men det var så billigt å så sjukt mycket att välja på =P
Förklaring till lite människor kommer nedan. I övrigt så är klockan snart 23 här och jag har sjukt tidig transfer imorgon så mer kommer en annan dag. Men nu har jag iaf en dator (om än inget internet hemma) och jag uppdaterar så ofta jag bara har möjlighet.

Men ni ska veta att hur dålig jag än är på att höra av mig och hur sälan jag än bloggar så är det för att jag verkligen jobbar sjukt mycket (vilket jag iof sig trivs med) och inte för att jag glömmer er på ngt sätt. Ni är alltid med mig i mina tankar och jag älskar er massor!



Bild 7: Lis och Anna i Prangin shoppingcenter
Bild 8: Tanja påväg från KR bar till Luna
Bild 9 och 10: Jag och Alice på KR (så ser hon ut Angelice, hon med mobilen)
Bild 11: Jag och Anna Mari ("Annsko") som jag gick reseledarskolan med
Bild 12: Rie och Tiina
Bild 13: Annsko och Lis
Bild 17: Jag å Lis å en sjukt stor elefant!

Nu ser ni lite iaf. Uniformsbilder får jag skicka på mail eftersom vi inte får lägga sådant offentligt och hellerinte nämna företagets namn.

Ta hand om er allihopa!!!!

Kommentarer
Postat av: Kristinchen

Fan vad sugen man blir på att säga upp sig när man läser din blogg :-)

Postat av: essan

heej sweetie.. saknar dig i massor också.. ön är inte sig lik utan dig.. det kan jag lova... älskar dig, och jag hoppas att du inte arbetar ihjäl dig...love

2008-02-17 @ 17:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback