Sökningen är här...

Jahapp, så var sökningen här. Fortfarande inte en aning om vart jag ska söka. Eller jo, aning har jag faktiskt men kan inte bestämma mig.
Så kära vänner  och familj... Kan ni hjälpa mig att rangordna dessa:

*Krabi, Thailand
*Bahía de Feliz, Dominikanska Republiken
*Kap Verde
*Södra Teneriffa

Eller något helt annat????

Bara gå in på hemsidan om ni vill se mer vad det är, ni vet vilken... (får ju inte skriva här)

Så ser tanebanan ut just nu iaf. Senast kl 12.00 på lördag ska det va inskickat.
Vi får la se vad det blir.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Ta något ställe där du har lagom mycket att göra och inte är ensam på så ska det nog lösa sig!!



Har ni inte reseledare på alla ställen?

Teneriffa eller Cap Verde tror jag!!



Kom hem nu, Puss

2008-08-13 @ 14:38:52
Postat av: Carina

Alltså exakt den ordning du har skrivit tycker jag :) Skit i äckliga Tenriffa, dit vill man inte åka i onödan haha. Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback