Teamdag

Ï lördags bar det av till Koh Lanta där det vankades middag med vårt familjehotell där. Lååång resa dit då vi fick vänta på färjorna i en evighet men väl där var det underbart!
Jag och Rie bodde tillsamman i en svit med poolaccess!
Vi åt en god middag och sen njöt vi mest av vårt lyxiga rum. Morgonen efter vaknade vi, satte på oss bikinin och bokstavligt talat ramlade ut ur rummet rakt ner i poolen. Det är vad jag kallar en perfekt arbetsförmån =)

Den här veckan går mest ut på att bli klar med allt och börja packa inför hemresan om bara en vecka. Åker antagligen till Phuket på torsdagkväll och stannar till fredagkväll för att säga hejdå till Elin, Kristoffer och Anders (och förhoppningsvis Andres). Känns skumt att det redan är dags att åka, tiden har gått oerhört fort.



Kommentarer
Postat av: Carina

Skicka ett mail med dina flightnummer å allt så jag inte glömmer bort vilken tid jag ska hämta upp dig :)

Postat av: Sophie

hej bella! sophie här, anns dotter.
hoppas allt är bra med dig!
mamma tipsade mig om att höra av mig till dig om din lägenhet. vi blir av med kontraket till första juni så jag undrade om du hyr ut din i andra hand när du är borta?!
skrev min mailadress!
kram kram!

2008-04-08 @ 14:00:59
Postat av: Mamsing

Jisses villken härlig avslutning ni hade! Avundsjuk????Jo det kan jag lova.... Ha riktigt sköna dagar innan hemresan. Bamsekramar från oss

2008-04-08 @ 16:35:21
Postat av: madish

ja åk hem så du kan komma hit snart :D

2008-04-12 @ 09:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback