Utelåst!



I lördags var jag iväg på katamaran tur med SeaPleasure, inte SeaBorn för en gångs skull, med alla grabbar. 12 pers och sjukt kul hade vi!
När jag skulle gå hemifrån för att möta upp grabbarna nere i hamnen så insåg jag att det inte gick att låsa dörren!
Hur mycket jag än försökte så gick det inte. Så det var bara att ringa en låssmed å vänta i två timmar på att han skulle dyka upp, för att på mindre än 15 sekunder få upp dörren utan att behöva byta lås *suck*
15 sekunder å 60 euro... Bra timmpenning där. Kanske ska man sadla om å bli låssmed =)

Idag är det den 5 september...
Det betyder att jag idag varit på ön i exakt ett halvår. Satan va tiden går snabbt när den står still!
Mycket har hänt ändå senaste halvåret men ändå känns som att det var för bara ett par veckor sen som jag sa hejdå till Anne å pappa på Arlanda.

Senaste veckan har vi fått ner en massa nytt folk åsså. Gött med lite nytt äntligen!
Så i helgen händer en hel del. Kim var så underbar at han köpte med sig hela 3 kilo kräftor när han var hemma på semester så nu blir det kräftskiva med hela kontoret på fredag.
På lördag ska jag å de två nya tjejerna Linn å Matilda iväg med SeaBorn (så var ordningen återställd med katamaranen ja) å på kvällen har Pamira avskedsfest eftersom hon åker hem på tisdag så då blir det nog utgång, något jag ser fram emot eftersom jag faktiskt inte varit ute å dansat på 3 månader.

Sen är det nästan tisdag å då får jag krama på mamma å Kentha i en hel vecka =)


Kommentarer
Postat av: Carina

God damn vad jag saknar alla därnere. Vill också åka kattamaran. Ska kolla schemat om jag hittar någon lucka, nu har jag ju iaf pengar :)

Postat av: Isabelle

Carina: Du har bara två månader på dig nu =)

2007-09-06 @ 18:53:33
URL: http://bella82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback