Fantastisk helg!



Har ju inte hunnit skriva nu då jag haft stor besök (mer om det i nästa inlägg) men förra helgen var en riktigt kalas helg. Lätt den bästa på länge!
Helt underbart att va tillbaka i gemet igen.

Fredagen började med kräftskiva på jobbet. Svenska kräftor (!) å massor med sprit... Kan ju bara sluta på ett sätt här nere. Men klok som jag är så när folk började bli lite väl dräggiga ringde jag min kära vän Paulo å såg till att få skjuts hem. Han e snäll han. Tur för mig att han bor så nära =P

På lördagen var det upp tidigt och bege sig ner mot hamnen. Det var riktigt roande å se hur de andra såg ut som hade varit ute å festat hela natten =)

Så var det ut med katamaran som gällde, SeaBorn denna gång så var ordningen återställd å jag fick flörta med Pedro. Lilla Linn däremot gillade besättningen inte så henne låste de helt sonika in på toaletten en stund, med min tillåtelse då förståss, men det var helt Carlos idé.




Den stora delfingrejen man ser på första bilden e egentligen en sjukt stor val!
Fick tyvärr ingen bra bild på den men man ser hur när den va å det var riktigt läckert kan jag lova.

På kvällen sen begav jag mig ner till Stefan å co på förfest å där va det drag vill jag lova. Fan va jag gillar vissa av de nya asså... Så jävla goa!
Å du Sebbe; en thaimiddag är du skyldig mig ;-)
Kvällen avslutades på Copa där jag flörtade hejdlöst med Francisco som vanligt, min snygga vän i baren. Lika kul varje gång å se hur generad han blir :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback