Shit, vad ska jag göra???

image186
Så där känns mitt huvud just nu *pekar upp*
Bara det att jag inte har nått läge 2 ännu och vette fan hur jag ska komma dit...

Nu är det hög tid att bestämma sig!
För inte alls länge sen var det helt klart och allt var ordnat och planerat för hur jag skulle göra. Men nu säger mitt huvud något helt annat =/
Ena sekunden skriker mitt huvud en sak och den andra sekunden skriker det att jag ska hålla mig till det som jag planerat i snart tre månader nu...
Fan vet hur det blir men snart måste jag ha ett svar.

Kommentarer
Postat av: tessan

Bella gumman... Ta det bara lugnt så kommer det lösa sig! Stressa inte för det, fast att de är kort tid kvar, för då kommer du stå sill i tänkandet! Låt det komma över helgen =) ha en bra dag!

Postat av: Carina

Bara du kommer hem så :) jag saknar dig sinnessjukt mycket.

2007-10-05 @ 18:42:07
URL: http://starina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback