Pappas vecka



Nu har pappa och Ann precis varit här på jobbet och sagt hej då. I eftermiddag åker de hem igen efter att ha varit här en vecka och myst.
Det har varit en lugn vecka men massa mysigt med sällskap. Efter att ha haft massa besök nu en tid lär det bli tomt som fan men om 46 dagar är jag hemma igen =)

Vi har hunnit med en katamarantur där vi titta på massa delfiner, jag och pappa har hyrt bil och kört vilse i regnet. Det var i lördags och som sig bör åt vi självklart middag på Viola. Massa, massa espetada!



Vi har oxå lyssnat på David Hedge, både på Royal Savoy och på Porto Mare. Vi kunde helt enkelt inte få nog. David Hedge är en känd sångare som haft huvudrollen i bla The phantom of the opera på West End. Vilken röst!
Å vilken underbar människa!
Han och pappa var sjukt lika (som ni kan se på bilden) =)

Jag tog även en bild på David, pappa och Ann som finns att se på hans hemsida http://www.myspace.com/davidlyndonhedges inom kort.

I fredags smet jag iväg en sväng hem till Linn som fyllde 20. Riktig fjortisfest med massa folk från jobbet. En sväng på B2 hans oxå med innan en trött Isabelle valde sängen eftersom jag och pappa skulle iväg morgonen efter på ötur.


Tack för en fantastiskt mysig vecka!
Som tidigare nämnt, vi ses i Sverige om bara 46 dagar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback