Halloween

Jahapp, idag är det Halloween minsann. Alla portugiser e lediga imorgon så det är happenings på många ställen i Funkis. Men vi kära svenska får allt se till att ta oss upp imorgon. Ligger just nu å väntar på att Madde ska höra av sig efter att pratat med Ruben. De andra flickorna sitter hos Fiffli &co å dricker vin. Får se vad kvällen utbringar.

Länge sen jag la ut bilder nu såg jag. Efter helgen kommer det nya iaf, promise =)
För många som läser denna blogg igen me så det är snart dax att låsa den ett tag igen. Vill du ändå kunna läsa så hör av dig å be om lösen, (det blir samma som sisst för er som redan har det).

Har ätit Bolodo caco å Piccado till lunch idag =P Försöker trycka i mig så mycket jag bara kan nu de närmaste 15 dagarna för banta kan jag göra när jag kommer hem igen, men Madeiriansk mat e helt sjukligt ljuvlig!

Massa pussar på alla er där hemma!!!
Snart är jag hos er =)

Å Chris darling, stort Grattis på födelsedagen. Pöss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback