Företagsmiddag

          
Ja herregud!
Vet inte annat hur jag kan sammanfatta gårdagen..
Det vankades företagsmiddag på Brasserie igår. Efter att ha stressat satan efter jobbet för att hinna ner i tid till resturangen så blev det dryck å en massa god mat. Ordet massa bör nog tilläggas framför ordet dryck oxå... Vi hade verkligen sjukt trevligt!
Det ända lilla molnet på himlen var när jag allvarligt övervägde att slå ihjäl vårt nyaste tillskott på kontoret. Sån satans attityd och när hon hälde stearin över mig så var jag väldigt nära att koka över vill jag lova, men höll mig i skinnet och bestämde att ingen skulle få rasera mig party stämning.
När vi bröt upp från Brasserie så begav sig jag, Madde och Maria iväg mot Copa. När vi kom dit var det manlig stripshow på hög nivå. Eller kanske skulle jag skriva låååg.. Det var verkligen värdelöst och vi ville inget annat än att dansa vilket inte va så sköj när de stängt av dansgolvet till förmån för tre 30+are som tyckte att de var sexigast i världen, vilket de verkligen inte va!
Efter en stund anslöt sig en hel del folk från jobbet och vi hade sjukt kul. Kanske hade jag lite väl kul ett tag att dömma av en inte så road blick från baren... Jag ska väl alltid lyckas...
Trotts att det bara blev en drink på Copa å sen en jävla massa vatten så har jag idag en baksmälla som inte är att leka med. Både jag och Tessan tycker att det är oerhört synd om oss!

Självklart skiner solen och himlen är klarblå så samvetet gnager helt sjukt, men orka gå i solen när man varken har en röst att prata med och än mindre ett huvud att tänka med.

Kommentarer
Postat av: Carina

Ring mig imorgon och berätta allt!!

Postat av: Katja

Mig med hahaha. Näe, men trevligt att ni hade trevligt. Kram

2007-10-20 @ 23:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback