Nelson


Precis hemkommen från Copa. Francisco verkade vara ledig å ingen var nog gladare för det än jag, orka fler intriger nu lixom... För herr Nelson *fniss* hade lämnat sina vänner på ngn karaokebar och begett sig till Copa =)
Har tittat på hans sjukligt snygga kropp, eller ja det var vad jag såg, han ville visa bilder från dagens katamarantur han varit på... Han såg till att få en hel del bilder på oss och Stefan tog me så så fort jag får dem så kommer de upp här.

Värsta söta e han iaf. Allt ska ta sin tid å vi ska dejta si och så många gånger innan vi gör det å det... Så idag fick jag en sån jävla kram, trodde inte han skulle släppa. Det hade iofs inte gjort ngt =P
Imorgon ska vi ses igen efter att han jobbat, får väl se vad vi hittar på då. En tur med hans feta motorcykel vore verkligen inte fel =)

Ikväll har vi mest pratat om när jag ska åka hem å hur mycket vi hinner träffas innan, trevligt att det inte bara e jag som tycker att det helt plötsligt blev en dålig idé att lämna ön... Fast han har faktiskt sagt att allt går att lösa, bara vi vill.. Så vi får väl se hur mycket vi vill när jag väl åkt... Tänker iaf njuta till max av den tiden jag har med honom, det kan jag garantera!


Kommentarer
Postat av: Carina

Vuxet tänkt, bra gumman :) Nu ses vi snart, har sjuuuukt mycket att berätta.

Postat av: lilla syster

är det bara jag som inte fattar?
Hur många killar träffar du?

Fan dig om det händer något illa när ni åker motorcykel!Jag vill ha dig hemma och gärna hel om 2veckor.....

Puss

2007-11-05 @ 11:41:31
Postat av: Anne

Du är världens bästa!!! Men faan va du super och så ;-) men älskar mest iaf och lovar att ha kyckling fr trafiket med mig till arlanda =)
LOVE!!!!!!!!!!

2007-11-05 @ 23:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback