Date

Träffade en kille på Copa igår som lär va den snyggaste kille som existerar på denna planet!
Å han ville ha mitt nummer!
Aja tänkte jag, han lär ju inte höra av sig men snygg va han ju... Redan på förmiddagen idag kom första messet =)
Efter att ha messat hela dagen (tack Emelie för hjälpen med översättningen! och tack Google translate för att det finns) så bestämde vi oss för att ses på Teatro.

Väl där så såg jag honom inte, han var om möjligt snyggare idag så jag trodde inte att det var han. Feg som jag är så tog jag ju med Linn (vilket han var införstådd med såklart). Vi hade jättetevligt, eller ja så trevligt som man kan ha det när man inte pratar samma språk över huvud taget...

Vem är han då?
Ja, han heter Nelson (alla efternamn minns jag inte). Han har en syster som e 30 å har världens sötaste son, de bor i Brasilien. Hans pappa är portugis och hans mamma var brasilianska (hon dog för tre år sen). Han är född i Venezuela men bor och jobbar sedan 9 månader som lifeguard på Madeira. han kör motorcykel (me gusta mucho!) Han e 24 år sa han till Madde igår men vägrade säga idag så än så länge är det den åldern jag tror... Han sjunger som en gud oxå. han satt å sjöng för mig å Linn halva kvällen å två mer tonårstrånande, fånflinande brudar får man leta efter =)
Han e verkligen så sjukt läcker!

Han blev inte så lycklig över att jag ska till Sverige om bara två veckor men vi har lovat varandra att jag ska lära honom så mycket engelska som möjligt under den tiden och han mig portugisiska/spanska.

Ska träffa honom på Copa imorgon och då ska jag se till att få en bild på honom så att ni får se med egna ögon hur snygg han e=)

Nu ska jag sova så att jag orkar med morgondagen och inte är lika sjukt trött som jag varit idag efter halloweenfirandet igår. Gårdagen var en kul kväll å Francisco var jättemysig men att träffa Nelson har lixom överskuggat allt det så vi får väl se om jag skriver mer om det eller om det blir mycket Nelson framöver... Ska försöka ha ett eget liv me =)

Här kommer lite bilder från Halloween:


Om exakt 14 dygn spenderar jag min sista natt här innan jag åker hem...

Kommentarer
Postat av: Carina

Lär ju bli terapi så det räcker på Sockenplan... Jag borde verkligen också träffa någon ny... Puss & Kram

Postat av: Mamsing

Jisses, nu har du gasen i botten...
Ska bli härligt att få hem dig snart..
Miss you

2007-11-02 @ 08:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback