Äntligen lite ordning

Började morgonen med ett bortglömt läkarbesök, men eftersom jag var på väg in till stan (på väg till något helt annat) var det ju bara att styra om å åka dit.
Efter detta blidde det shopping och lunch med Melissa. Alldeles för mycket shopping för mitt eget bästa men vad ska man göra när man knappt ens fått titta på fina underkläder i nästan 9 månader... =P
Kvällen har spenderats i soffan med Chris. Massa mys å en del online TP. Riktigt kul =)
Å fotboll såklart... Äntligen Sverige!


Saknar mina darlings på Maderia så sjukt mycket!
Pratade med Maria igår över skype å var helt stirrig efteråt, hon kändes så nära när jag fick höra henne lixom. Helt sinnes! Kommer ner så fort jag bara kan efter nyår, måste bara få krama på er å verkligen få berätta hur mycket ni betyder för mig. Känner att jag kanske inte gjorde det tillräckligt när jag bodde med er. Älskar er så in i helvete flickor!
Hoppas ni hade en bra peppnings-/tacokväll ikväll!

Kommentarer
Postat av: madish

puss på dej goding

2007-11-24 @ 10:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback