Äntligen internet!

Fan vilken tid det tog å helvete vad cash de ska ha för att låna lite lina men det är det värt. Änligen lite socialt leverne!
Sitter nu å skypar med darls från Madeira, bloggar, för över lön, kollar mail å annat man borde göra när solen inte är framme... men vem kan låta bli lixom... Är iaf sönderbränd i ansiktet och på ryggen (trots att jag flitit använt både 15 och 30!) så det är bra att va inne lite kanske.
Börjar iaf koppla av mer å mer vilket är trevligt. Kankse klarar jag av att ha sänkt pulsen lite till jag kommer hem. Nä, nu ska det poolas lite igen =)

Kommentarer
Postat av: Fiffli

Hej bejbi! Det låter inge vidare det här. Men tänk ändå på att du faktiskt är i Brasseland och inte behöver tänka på att du ska tillbaka till något jobb :) Saknade dej otroligt mkt i helgen! Hoppas du mår bra vännen! Massa kärlek!

2007-12-02 @ 23:20:14
Postat av: lilla syster

Har du någon Mp3?
Du sa att du inte hade men har du det nu?
Skulle kunnat maila men jag har som bekant bara spray mailen!!

2007-12-03 @ 12:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback