Sjuk helg

Sjuk helg
Somliga blev lite trötta i lördags =)

Lördagen började lugnt för min del faktiskt. Låg och solade vid Emelies pool och måde allmänt bra. Telefonen ringde stup i ett av de stackars balkongpojkarna som ville ha kvinnligt sällskap. men vi solade klart i lugn å ro å sen gick vi till Forum för att möta Tessan å käka lite. Sen tog vi en taxi till Marcus å Sven-Tommy för att göra alla pojkarna sällskap. Å hej vilket party det blev. Som vanligt alltså...
Tessan däckade redan vid 7 å låg å spydde i ST´s säng =) Roberto var inte glad på henne vil jag lova! (hennes pojkvän).
Kvällen slutade på The Kelts eftersom det var St patricks day. Vette fan hur det gick till men jag fick med mig Stevo hem, en av våra adsl-killar. Å Emelie som lovat bort en snygg portugis till mig...
Nänä, en 35årig, grymt överförfriskad karl fick jag med mig hem. Å vad gör han... Kissar i min säng!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tack då eller..... Han åkte ut snabbt på morgonen, efter att jag suttit med Anne på msn å varvat ner i humöret ett par kilo...
Nästa helg kan bara sluta bättre!

I går kom det en ny tjej som ska bo med mig och Ingela. Det är ingen tjej som kommer nämnas lika ofta här som Ingela kan jag lova. Vi väntar bara på att hon ska åka hem eller flytta. Vi har ingenting gemensamt över huvud taget. Igår när hon kom tog vi med henne till Fx med en stor del av gänget för att hon skulle få träffa lite folk direkt. Sånt som vi inte vi fick göra eftersom vi inte flyttade in hos någon veteran utan var helt nya båda två. Men inte ett ljud sa hon på hela kvällen å inte på typ hela dagen idag heller. Vi smälter inte ihop alls... Men men, jag å Ingela har typ slagit vad om hur länge (eller snarare kort) hon stannar...

Ja, mycket mer har väl typ inte hänt. Benet värker fortfarande och jag är fortfarande förälskad i coachfanskapet.

Ni måste bara komma ner å hälsa på!
Stora pussar!!!

Kommentarer
Postat av: Carina

Och du säger att JAG är sjuk *asg* Längtar tills jag kan komma ner gumman :)

Postat av: Lilla Syster

Men Bella!!!!AJA BAJA Dig!!!
Det tog ett tag innan jag tog mig hit men nu e jag här...på din blogg alltså!

Dt är sjukt kul att läsa;)
Vet inte hur bekväm Stefan känner sig när jag berättar om dvärgar som du hånglar med och adsl-snubbar som kissar i den säng,men det är jätte kul!!!

hoppas du mår bra,köp någon typ av voltaren för lederna!!De finns väl en hel del på deras apotek:)

Älskar dig i massor,Stefan hälsar....

2007-03-25 @ 20:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback