Kramp

Alltså shit, vad de här jävla backarna inte är bra för min kropp. Vart man än ska är det verkligen rakt upp eller rakt ner. Inga småbackar här inte. Mina stackars ben är ju inte vana vid de här så nu har jag åkt på någon jävla inflammation i vristmuskeln eller nåt. Nu ska jag ha smalbenen hårt lindade på dagarna å bara vila så mycket som möjligt. Å det är ju verkligen lätt när det är helg imorgon. Imorgon blir det iof sig bara lugnt tror jag. Men på lördag är det levadavandring å sen är det storfest. St Patricks Day tydligen. Finns alltid en bra anledning till fest här =)

Nu ska jag stretcha ut mina stackars ben ordentligt å sen ska jag sova. Tidig kväll som omväxling...

Saknar er alla hemma!!!
Men saknar inte hemma, så jag önskar ni vore här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback