Samtalsrekord

Igår slog jag mitt eget rekord. 156 samtal tog jag *pust*
Var verkligen helt slut när dagen var över. Normalt sett ska vi ta 80 samtal om dagen så det blev några fler kan man säga..
Anledningen till att jag höll på att jobba ihjäl mig var att vi hade tävling igår. Tävlingen gick ut på att den som tog flest samtal mellan 10 och 17 (då alla är på plats) vann en massage på OceanPark!
Är det något jag älskar så är det massage så självklart var jag tvungen att vinna, vilket jag oxå gjorde =)

Annars så löper dagarna på i vardaglig mak. Jag grubblar fortfarande över vart jag ska ta vägen här näst men som min kalkyl ser ut så stannar jag året ut iaf. Det beror helt på vad som händer i höst. Händer inget arbetsmässigt så drar jag.
Men vi får väl se..

Imorgon är det midsommarafton och alla svenskar är typ lediga utom jag. Backoffice jobbar (men det gör det alltid) och jag eftersom jag har Norge *suck*
Nåväl, mycket surfande lär det bli imorgon iaf...


Kommentarer
Postat av: Carina

Grattis till massagen gumman, den förtjänar du :) Ha nu en underbar midsommar och hälsa alla så mycket :) Puss & Kram

Postat av: Carro

hehe, tack för den! Skulle gilla Madeira, efter det Ina berättat... ;D Tror inte att jag kommer få semester för det dock. blä. You know the deal.

2007-06-24 @ 01:26:22
URL: http://caro.bloggagratis.se
Postat av: Mamsing

Grattis till rekordet och massagen!!!

2007-06-24 @ 11:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback