Prideångest och feber

image140

Herregud vilken Prideångest jag har!
Vet att parken byggs för fullt nu och tänker hela tiden på vilka som gör vad, springer runt som yra höns, förbereder utbildningen som borde va any day. I år är första gången sedan 2001 som jag inte är på Pride alls. Förra året tog jag ett sabbatsår från volontärandet men i år var jag hur laddad som helst att återgå till det normala livet med att jobba dygnet runt med Pride. Men närå, istället befinner jag mig 500 mil bort på en liten jävla ö där gayliv inte existerar och homosexuell är en svordom bland de infördda.
Saknar verkligen Pride så att det gör ont men Europride i Stockholm nästa år kan ni ju glömma att jag missar!

Saknar Pride så mycket att jag åkt på värsta febern me (Kan ju bero på annat oxå men vi säger att det är saknaden av Pride). Vi hade tacokväll här i går, jag, Maddish, Maraja, Fiffli å Tessan. Värsta mysigt med vin å TP. Sen blev alla värsta partysugna å skulle bege sig ut men jag kände mig jättekonstig å gick å la mig istället. Vaknade av att Tessan kom hem och härjade i sitt badrum i en halv evighet och då insåg jag att mig säng var som ett hav å hela jag bara kokade och rann av svett och så är det fortfarande. Feberyra och svettningar. Känns verkligen jättebra att jag ska på anställningsintervju om bara två timmar. Bara att ställa sig i en kall dusch, på med make och ta med sig stora vattenflaskan. Kan bara inte förmå mig att ställa in.

MenMen, ha en underbar Pridevecka allihop!

Kommentarer
Postat av: Mamsing

När jag läste morgontidningen om Pride så föll mina tankar på dig! Kommer du ihåg va slut du var???

2007-07-30 @ 16:08:32
Postat av: Carina

Lilla gumman dpå... Du måste ju ta hand om dig vännen.

Postat av: Isabelle

Bra försök mamma ;-)

2007-07-31 @ 11:10:02
URL: http://bella82.blogg.se
Postat av: Sara

Vi åker upp på torsdag så jag tar en öl för dig!
:P

2007-07-31 @ 12:51:04
URL: http://inre.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback