Katamarantur

Imorse följde jag med Martin och Pamira på en katamarantur med Sea Born. På Sea Born jobbar Madeiras absolut snyggaste karl!
Å så sjukt trevlig också =) Alltid ett nöje att åka katamaran =P
Det var en riktigt lyckad tur. Vi såg Massor med delfiner, två valar och tre sköldpaddor.



I övrigt så har det väl inte hänt så mycket som vanligt men nu är det "bara" 118 dagar kvar till jag är hemma i Sverige (har varit här i 139 nu)... Jag säger det om och om, jag vet, men visst är Madeira sjukt vackert och man kan verkligen jobba på en solbränna (som det iof sig går si å så me =) ) men tristessen och jobbet gör det varken lätt eller kul att vara här. Men endast tiden kan och får utvisa vad som händer. Om knappt tre månader är jag hemma igen och har två underbara veckor i Brasilien att njuta av. DET kära vänner är något jag verkligen längtar till och som gör att jag står ut på denna ö. Vi ses om inte allt för länge =)

Kommentarer
Postat av: lilla syster

Hej Min Älskling,'
Nu är det bara 99 dagar kvar (Okej,jag har räknat bort några dagar men det är ju bara för att vissa dagar är roliga och sista veckan kommer du redan vara halvvägs hemma i sinnet!Därför kan man göra så!!)
Lov U

2007-07-25 @ 13:00:15
Postat av: Carina

Kan hålla med om att han är grymt snygg faktiskt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback