Nytt År

Då var det nytt år igen då. Under det här året är det dags för en ordentligt nyrenovering av mit liv. Har varit upp å ner i en jävla fart de senste åren, vissa tider ett mindre helvete. Nu är det dags att ändra på det!

Under detta år SKA jag:
*sluta röka
*åka till Brasilien
*sluta dejta "näst bäst typer"
*sluta låta folk leka med mig å mina känslor
*sålla ordentligt i min bekantskapskrets
*sluta oroa mig så mycket å ta dagen som den kommer
*sluta vara feg!
*våga öppna upp mig igen å riva muren jag så länge haft

Det är dags att våga igen, att visa vem jag är. Har äntligen insett att jag inte mår bättre av att hålla mig själv instängd. Det lär blir ett turbulent år men ser fram emot ett stabilare 2008 å med mig själv och mitt eget välbefinnande i fokus 2007 så kommer jag att nå fram!

Det är hög tid för mig att insé att jag är bra som jag är å att jag inte behöver förändra varken utsida eller insida för någon annans skull, inte ens för att jag själv ska tycka bättre om mig!

Kommentarer
Postat av: Tuttsi

U go girl!!!
Å du, bara så du verkligen vet... du behöver INTE ändra varken in eller utsida!!!
Me love you!!!

2007-01-06 @ 21:26:57
Postat av: Carina

Klart du inte ska ändra på dig! Du är ju världens grymmaste =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback