Sista dagen på 3

Idag är sista dagen på jobbet!
Det känns helt sjukt. Lätt vemodigt faktiskt. Kommer sakna både jobbet å en hel del kollegor. Men nu slipper jag iaf sitta här å tänka på allt jag har att göra hemma. Efter idag kan jag ju faktiskt göra det jag ska istället.
Men samtidigt känns det sjukt bra att sluta. Nu känns det verkligen att det börjar bli dags att flytta. Pirrigt som fan men sjukt bra. Om knappt två veckor befinner jag mig på en helt (för mig) okänd ö, i en (för mig) okänd stad men en hel drös ännu okända människor. Men det kommer att bli bra som fan!
Å betydligt varmare än här hemma =)

Något jag kommer sakna är plan6's livs levande dokusåpa. Men en kär kollega har lovat att hålla mig uppdaterad på vad som sker =) så det hoppas jag verkligen!

Nedräkningen har börjat  på allvar...

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag kommer grina ihjäl mig när du ska åka, men faaan vad du kommer ha det bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback