Skrivet 01/12/07 Barra Do Cunhau

Idag blev jag idragen i poolen av en galen tanta från Sala. Hon tyckte att jag var alldeles för torr där jag satt på min barstol i poolen så hon drog ner mig helt i vattnet istället. HaHa hon e galen hela hon!

Folket här e verkligen urmysiga å imorgon ska vi ha grillkväll å kolla på någon indiandans, kan verkligen bli kul. Annars är det sjukligt lugnt här. Solar, läser och sover är typ det jag gör. Redan avverkat 4 böcker å lika många tidningar. Lär bli en hel del omläsning om jag ska hålla ut i 9 dagar till + hemresan. Fast det är faktiskt ganska skönt att ha det här tvånget till lugn. Jag börjar lära mig att koppla av mer å mer å hjärnan får lite tid att rensa ut me. Synd bara att jag inte har den tillgången till internet som jag önskar. För nu när jag äntligen kommit åt nätet så strular självklart nätverkskortet (som så mycket annat på den här jävla burken). Blir till att köpa en ny dator så fort jag får råd, den här lär inte hålla länge till. Shoppa något vettigt å inte bara stressa mig igenom köpet som jag gjorde sist eftersom jag hade en hel del att göra innan jag åkte ner till Madeira. Det ger sig det me...

Tråkigt också att jag inte får tag i José Roberto nu när jag iaf befinner mig i samma land. Men jag missar hans samtal och de nummer han ringer ifrån går till sjukhusets växel å det är inte lätt att få dem att förstå varför jag vill ha tag i honom.

Men jag njuter iaf av detta vackra land och lugnet som omger mig. Allt annat löser sig...


Puss på er alla!



(Mamma; jag läste ditt mail men nätverkskortet började krångla innan jag fick iväg ett svar. Ge morfar en jättekram från mig!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback