Emelies fest

image187

Ja, sen jag skrev om ön senast har det inte hänt mycket. För två helger sen hade vi peppningskväll i Colina de casa branca som var riktigt lyckad. Beck, vin och Jag-har-aldrig... Dessvärre slutade kvällen väldigt tidigt för mig av överförfriskade orsaker. Tål ingenting längre, dricker ju aldrig. Men trevligt var det!
Stort tack till min kära kombo Therese som övertalade mig att följa med!

Så till i lördags.
Emelie fyllde år i veckan så i lördags var det fest. Hela tjejgänget blev hämtade av Emelies pojkvän Miguel och hans vän Ruben å så begav det sig upp till Miguel i Jamboto där det vankades fest. Otroliga mängder mat, en himla massa karlar å släkt å vänner i alla åldrar. Vi hade verkligen underbart roligt. Lätt en av de bästa kvällarna hittills på ön.
Tyvärr slutade inte kvällen lika roligt då jag blev ytterst besviken på somliga här nere och fick en tyngd till i vågskålen för hemfärd.

Men nu är det 87 dagar, 13 timmar och 39 minuter till planet lyfter hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback