Det verkar vända...

Igår fick jag en känsla jag inte känt på bra mycket länge, jag trivs på Madeira. Visst längtar jag fortfarande hem som fan men jag är inte redo att lämna ön riktigt än. Jobbet känns inte lika tungt längre, ön börjar ljusna i mina ögon igen och känns inte lika kvävande å jag börjar åter fyllas med en känsla av trivsel.
Tyvärr så har jag inget gemensamt med någon här men det funkar iaf å nu är det massa nya på ingång så man får väl se vad som händer. Sen har jag träffat en väldigt trevlig portugis som jag har en hel del gemensamt med och vi kan ha hur långa disskutioner som helst å bara prata å prata vilket är jävligt nice.

Blev medlem på Facebook för någon vecka sen me, vilket underbart community!
Träffat på människor där som jag aldrg trodde jag skulle få se igen. Å så har jag, på bara några dagar, åter fallit för en gammal flamma... Får väl se om jag kan charma henne igen när jag kommer hem =) You never know lixom... ;-)

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Hej hjärtat! Härligt att läsa att du känner dig bättre till mods. Nu är det bara 16 dagar tills vi kommer.Längtar sååå.......

2007-08-26 @ 17:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback