Äntligen goda nyheter!

image143

Visst, jag fick ju inte svaret jag hoppats på men efter en hel dags väldigt trevligt mailande så har jag fått ett riktigt glädjande besked ändå. =)
Då jag vet att många här nere som inte kan hålla sin käft stängd läser denna blogg så lär ni (som jag vet läser denna blogg och som jag älskar) få höra vad som bestämts över telefon istället. Men ett steg i rätt riktning är det verkligen å ikväll ska det firas med ett glas vin och Playa Del Sol med Pamira å Madde =)

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej Tjejen,
Länge sen nu. Men nu är jag uppdaterad minsann. Har läst och läst och läst vad du skrivit samt tittat på alla fina bilder förstås :)
Saknade dej mycket under Prajden å blir glad när jag läser att du inte för allt i världen missar den nästa år! Och du - många har nog läst det så du kommer inte undan! :))
Sköt om dej gumman.
Kramar i massor

2007-08-17 @ 03:05:51
Postat av: Janne

Bellami
Kul,kul,kul när det närmar sig jul!
Vi hoppas att Du har en riktigt trevlig kväll!
Njut av värmen, här smyger sig hösten på med svala och hårda vindar. I slutet av nästa vecka är prognosen snö i Västerbotten.
Ha det riktigt bra och stor kram & Puss!
M&M

2007-08-18 @ 19:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback