Bakfylleångest!

Shit vilken satans jävla ångest det är idag. Länge sen jag var så här bakfull.
Kvällen började bra igår med ett trevligt besök på Erotica Fair med lillasyster och Camilla. Efter det bar det iväg till söder för att möta upp Anne å co. Fortfarande sjukt trevlig kväll även fast alkoholen hade börjat göra sitt...
Träffade på några barndomsvänner som jag stått riktigt nära och gör fortfarande även fast vi inte umgås direkt mycket längre. Mina underbara pojkar som jag älskar så mycket. Denna fras skulle senare få en ny innebörd...
Kvällen förlöpte till utmärkt belåtenhet dock med en aning för mycket alkohol för min del (även andras...)
Vad som riktigt hände sen är för mig diffust men jag mötte upp S igen efter en del messande och ringande för att vi skulle ha tunnelbanesaffari* (när de flesta ställen stängt). Efter en stund kom vi in på perverteringsämnet å rätt var det var satt vi i en taxi påväg hem till mig.
Så långt är det inget fel, två vänner påväg hem till den ena... Felet kom efter det förädiska rödvinet vi fick i oss hemma hos mig. Det som sedan hände var för oss båda en dimma när vi först vaknade imorse. Efter en stund började det klarna och vi båda önskar att dimman hade stannat kvar!
Tänker absolut inte gå in på detaljer men det blev för mycket tom för mig...
Idag hänger ångsten över mig kan jag lova. Å jag vet vissa människor som skulle dö om de fick veta hälften av det som hänt...



*Tunnelbanesaffari; ett kort pubbesök vid varje station längs med tunnelbanan. Beroende på vart man börjar på linjen så brukar man inte hinna allt för långt innan man är ganska så kalas. T-saffari med rätt människor kan va sjukt kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback