Underbara dansdrog

Är helt såld på dansklassen på gymmet. Har verkligen släpat mig dit under tre månaders tid innan de började med dans. Nu längtar jag till nästa gång så fort klassen är slut. Jag skulle kunna gå dagligen. Jag verkligen älskar att få showa loss igen =) Mår sjukt bra av de här klasserna. Å idag hade jag med mig Carina, det var riktigt kul! Ett par klasser till så är du proffs gumman! =) Men visst var det kul..!?
Imorgon är det jag som står där igen =) Längtar som fan! Dansklassernas adrenalinkickar i kombination med det här vädret är helt sjukt underbart. Det enda som saknas är att den underbara kärleken ska dyka upp. Då skulle jag inte kunna må mycket bättre...

Kommentarer
Postat av: Starina

Jag är skeptisk hahaha men absolut, det var jätte skoj =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback