Sjukt dålig dag

Hela den här dagen har verkligen inte varit inärheten av bra!
Började med att jag sov oroligt inatt, vette fan varför men så var det. Åkte till jobbet å skulle ta mig in i omklädningsrummet men då fick jag inte nes in nyckeljäveln i låset så efter 10 minuters mixtrande gav jag upp å gick ner till Tx. Meddelade uppgivet att min jävla uniform fanns i i ett skåp i et rum som inte gick att låsa upp å att jag skull köra en kvart senare. En uppgiven Irene följer med upp å låser upp dörren utan problem å går därifrån kraftigt fnittrandes. Då blev ju jag genast på bättre humör, INTE.
Körde mina tåg på sjukt dåligt humör, minns knappt någonting men på något sätt lyckades tiden gå. Då känner man sig ju inte som en säkerhetsrisk, när man inte ens ser vad man gör utan bara gör...
Fick ett sms som jag mer än gärna hade klarat mig utan. Fattar inte varför vissa människor aldrig kan hålla sin käft stängd!
Smset väckte en tanke till liv, en tanke jag inte tänkt på två å ett halvt år å mer än gärna hade sluppit just nu. Jävla fan!
Efter jobbet gick jag upp i mässen för att skiva ner måndagens tjänst eftersom jag är ledig fram till dess nu, men då är det väl självklart att jag är felkommenderad. Varför skulle något va på min sida idag *suck*
Satte mig i mässen en stund för att lugna ner mig å då kommer subbans pojkvän in, bara orkade inte mer så jag gick för att byta om å åka hem.
Väl hemma hade jag fått mitt lönespec å visst är det väl klart att äckliga Connex dragit för mycket pengar så att jag fått alldeles för lite i lön. Härligt!
Allt bara går emot mig idag!
Vill bara få krypa upp i någons famn å bara få känna trygghet. Men det går ju inte heller. Jag vet ju inte vart jag har dig, igen. Det är väl själva fan!
Nu har jag lyckats falla ordentligt för andra gången. Jag vet att du sa att vi skulle träffas ett tag å se vart det ledde. Mig har det lett rakt ner i fallgropen, ordentligt. Men kan du inte ge mig den trygghet, närhet och kärlek jag behöver så får det fan va, Jag vet som sagt inte vart jag har dig alls just nu å om du kan eller vill ge mig det. Men jag måste få veta. Jag orkar inte med ett fall till. Då kan det lika gärna vara, Då klarar jag mig utan. Jag tänker inte bli någons leksak igen. Orkar inte det.
Kan inte den här jävla dagen bara ta slut...........

Kommentarer
Postat av: Rico

du fick en liten ricardokram på msn iallafall... du kan ju trösta dig med att dagen är slut om tjugi minuter eller så... iallafall, det ordnar sig!!! Det ordnar sig ALLTID!!! Krameli!

Postat av: Starina

Gumman, ring mig! Det löser sig alltid det vet du.

2006-03-24 @ 08:23:18
URL: http://starina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback