Lite schlager å lite tvätt

Ja, det gick ju inte så bra för fröken Bengtzing i lördags som jag hade hoppats... Men jag måste faktiskt få lägga mig å säga att Carola verkligen inte var "fel låt". Jag såg henne aldrig på deltävlingen och hade bara lyssnat på singeln under veckan och det var bland det svagaste jag hört så för mig var hon ratad. Tills hon ställde sig på scen... Det ska va Carola att göra en så tråkig och enformig låt så otroligt levande! Hon tar sig säkerligen in i top 10 i finalen i Aten efter att ha gjort succé i kvalet!

Kom hem imorse  för att spendera halva dagen i tvättstugan. För det är ju roligt, INTE. Roligare blev det när jag efter halva tvättiden inser att maskinerna inte fungerar. Ringde felanmälan men de hade ju såklart gott på lunch. Gick tillbaka hem och tänkte att jag kunde ta ett bad en timme till felanmälanmänniskorna ätit klart nä men då hade jag inget vatten hemma heller. Visade sig att det varit en vattenläcka som de höll på att laga, så lägligt. Så det var bara lägga sig i soffan å läsa ett par timmar å vänta på att de behagade sätta på vattnet igen. När de väl lagat läckan och fått på vattnet var min tvättid såklart slut men tack å lov så var det en urgullig dam som hade tiden efter å hon insisterade på att jag skulle tvätta klart då det ju inte var mitt fel att jag inte var klar. Tack å lov för underbara grannar =)
Nu är jag iaf klar med det men nu är ju dagen nästan slut å det är dags att åka till gymmet strax. Kul med lediga dagar ibland *suck*

Kommentarer
Postat av: RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICO

....................vem ska du träna med då???

2006-03-20 @ 20:50:59
Postat av: Starina

Hahaha välkommen hit gumman. Vi måste ju träna ihop någon dag =) Vad ska du annars med SATS kortet till haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback