Hårfärgsterapi

Att färga håret får mig alltid på bättre humör när jag är deppig. Men med den hysteriskt dåliga dag som var i går i kombination med PMS å ett extremt röksug så var det lika bra att färga både fransar, bryn å hår på en gång å det funkade lite iaf. Har haft en betydligt bättre dag idag.

Har trippel nu (eller tre dagar ledigt som det heter på ren svenska) å den lär nog för första gången på länge bli jävligt lugn.  Som jag sa så har jag kommit in en extremt-röksugen-period igen. Vet inte vart jag ska ta vägen, är så röksugen så att jag inte vet vart jag ska ta vägen å det tillsammans med min PMS gör mig inte direkt till stans trevligaste sällskap. Är på väg att börja stortjuta hela tiden. Jojo, den här helgen lär bli lugn som sagt...

Kommentarer
Postat av: R

mhm... det är nu man inte ska jävlas med dig... mhm mhm...

2006-03-25 @ 14:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback